M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Sponsoring pierwszej kolejki piłkarskiej ekstraklasy był wart ponad 4 mln zł

Serwis Dzienny | 26 sierpnia 2009, 06:45

Wartość sponsoringu pierwszej kolejki nowego sezonu ekstraklasy piłkarskiej wyniosła nieco ponad 4 mln zł - wynika z danych firmy Pentagon...

Wartość sponsoringu pierwszej kolejki nowego sezonu ekstraklasy piłkarskiej wyniosła nieco ponad 4 mln zł - wynika z danych firmy Pentagon Research.

Od 31 lipca do 3 sierpnia br. zanotowano ponad 1,6 tys. efektywnych ekspozycji sponsorskich. Najwięcej miała ich marka Adidas - 104. Dalej znalazły się m.in.: Bet-at-home - 92, FIFA10 - 66, Królewskie i Umbro - po 64, oraz Energa - 59. Większość efektywnych ekspozycji znalazła się na bandach - wartość ekspozycji statycznych wyniosła 3,7 mln zł.

Według Pentagon Research w lipcu br. najwięcej warte były reklamy eksponowane przy okazji siatkówki kobiet - 24,3 mln zł. Dalej znalazły się: siatkówka mężczyzn - 22,4 mln zł, żużel - 13,7 mln zł, piłka nożna - 8 mln zł i Formuła 1 - 4,3 mln zł. (TWI)

Czytaj więcej na temat: , , , , ,