Kraj

Sponsoring pierwszej kolejki piłkarskiej ekstraklasy był wart ponad 4 mln zł

Wartość sponsoringu pierwszej kolejki nowego sezonu ekstraklasy piłkarskiej wyniosła nieco ponad 4 mln zł - wynika z danych firmy Pentagon...

Wartość sponsoringu pierwszej kolejki nowego sezonu ekstraklasy piłkarskiej wyniosła nieco ponad 4 mln zł – wynika z danych firmy Pentagon Research.

Od 31 lipca do 3 sierpnia br. zanotowano ponad 1,6 tys. efektywnych ekspozycji sponsorskich. Najwięcej miała ich marka Adidas – 104. Dalej znalazły się m.in.: Bet-at-home – 92, FIFA10 – 66, Królewskie i Umbro – po 64, oraz Energa – 59. Większość efektywnych ekspozycji znalazła się na bandach – wartość ekspozycji statycznych wyniosła 3,7 mln zł.

Według Pentagon Research w lipcu br. najwięcej warte były reklamy eksponowane przy okazji siatkówki kobiet – 24,3 mln zł. Dalej znalazły się: siatkówka mężczyzn – 22,4 mln zł, żużel – 13,7 mln zł, piłka nożna – 8 mln zł i Formuła 1 – 4,3 mln zł. (TWI)