M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Świeżo powołany dział PR Consulton obsłuży debiut nowych wersji Nesvity

Serwis Dzienny | 26 sierpnia 2009, 06:45

Firma Consulton została wybrana w przetargu do realizacji kampanii wspierającej wprowadzenie na rynek dwóch nowych smaków płatków owsianych Nesvita firmy...

Firma Consulton została wybrana w przetargu do realizacji kampanii wspierającej wprowadzenie na rynek dwóch nowych smaków płatków owsianych Nesvita firmy Nestle Polska. Nie wiadomo, jakie jeszcze agencje były do przetargu zaproszone.

Prowadzone działania obejmują m.in. relacje z mediami. Jest to pierwszy projekt realizowany wspólnie przez Nestlé Polska i nowo powstały dział PR firmy Consulton. Do tej pory firma Consulton Market Intelligence Poland świadczyła usługi doradcze, głównie dla podmiotów zagranicznych, w zakresie rozpoczęcia i prowadzenia działalności biznesowej w Polsce. (AMS)

Czytaj więcej na temat: , ,