M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Orange będzie partnerem Payback?

Serwis Dzienny | 26 sierpnia 2009, 06:45

PTK Centertel, operator sieci komórkowej Orange (13,76 mln użytkowników - stan na połowę br.), zakończył swój program lojalnościowy o nazwie...

PTK Centertel, operator sieci komórkowej Orange (13,76 mln użytkowników - stan na połowę br.), zakończył swój program lojalnościowy o nazwie Profit (zebrane punkty można wymieniać do 15 września br.). Jak informuje operator, nowy multipartnerski program ruszy 16 września.

Tego samego dnia ma też ruszyć w nowej odsłonie duży program lojalnościowy Payback, którego operatorem będzie Loyalty Partners - firma, która program Payback z sukcesem prowadzi w Niemczech od 2000 r. (według informacji samej firmy to największy program lojalnościowy na tamtejszym rynku).

Zapytaliśmy przedstawicieli firm, czy zbieżność tych dat to przypadek. - Nasz nowy program lojalnościowy wystartuje 16 września i na chwilę obecną "no comments" - ucina Wojciech Jabczyński, rzecznik Orange. Sylwia Pyśkiewicz, prezes polskiego oddziału Loyalty Partners, także uchyliła się od odpowiedzi: - Niebawem zaprezentujemy nasz program razem z naszymi partnerami i do tego czasu nie chcemy zdradzać szczegółów.

Wśród potencjalnych partnerów programu Payback w nowej odsłonie nieoficjalnie wymienia się: Allegro.pl (Payback Sp. z o.o. należała do grupy QXL Poland, właściciela Allegro, natomiast Loyalty Partners jest właścicielem Payback Polska Sp. z o.o. i aktualnie właścicielem strony Payback.pl), a także sieć stacji paliw BP, PLL LOT czy Bank Zachodni WBK. W Niemczech partnerem Payback jest sieć hipermarketów Real. Przedstawiciele polskiego Reala nie potwierdzają udziału w polskim programie.

Na stronie internetowej Payback.pl w informacji o starcie nowej odsłony programu możemy wyczytać, że punkty w programie będzie można zbierać u partnerów z branż: telekomunikacyjnej, paliwowej, hotelarskiej i innych.

Sylwia Pyśkiewicz potwierdziła, że Loyalty Partners Polska prowadzi przetarg mediowy - nie ujawniła liczby ani nazw domów mediowych, z którymi negocjuje. (MB)

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , , , , ,