M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Grupa Onet.pl poszerzyła ofertę targetowania behawioralnego

Serwis Dzienny | 26 sierpnia 2009, 06:45

Grupa Onet.pl SA powiększyła z 12 do 23 liczbę predefiniowanych profili behawioralnych. Spółka będzie wspierać nową ofertę promocją trwającą do...

Grupa Onet.pl SA powiększyła z 12 do 23 liczbę predefiniowanych profili behawioralnych. Spółka będzie wspierać nową ofertę promocją trwającą do końca września. Wśród nowych profili znalazły się ogólne, takie jak młodzież, oraz bardziej złożone, zawierające procentowo określoną częstotliwość wizyt użytkowników na stronach o danej tematyce lub konkretne hasła wpisywane do wyszukiwarki portalu.

- Nowa oferta targetowania reklam umożliwia dotarcie do użytkowników naprawdę regularnie przeglądających określone treści. To pozwala założyć, że rzeczywiście są nimi zainteresowani. W ten sposób eliminujemy budowanie profilu w oparciu o przypadkowe i sporadyczne przeglądanie treści tematycznych portalu przez użytkowników - powiedział Paweł Korzeniowski, product manager w Grupie Onet.pl.

Grupa Onet.pl wdraża system targetowania behawioralnego od połowy 2008 r. Spółka korzysta z technologii niemieckiej firmy Wunderloop. (TWI)

Czytaj więcej na temat: , ,