M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Pantene uruchamia wideobloga z udziałem Nataszy Urbańskiej

Serwis Dzienny | 26 sierpnia 2009, 06:45

Agencja interaktywna Hypermedia przygotowała dla marki Pantene (Procter & Gamble) blog wideo poświęcony pielęgnacji włosów. Ambasadorką akcji jest aktorka i...

Agencja interaktywna Hypermedia przygotowała dla marki Pantene (Procter & Gamble) blog wideo poświęcony pielęgnacji włosów. Ambasadorką akcji jest aktorka i piosenkarka Natasza Urbańska, która jest twarzą marki od początku ub.r. Blog prezentuje informacje na temat poprawnej pielęgnacji włosów i korzyści, jakie płyną z używania produktów Pantene Pro-V. Agencja odpowiada za przygotowanie serwisu Pantene.pl/mocne_wlosy, za realizację bloga.

Celem działań jest budowanie świadomości marki oraz zachęcenie do udziału w konkursie, który przebiega pod takim samym hasłem jak cała kampania: "Mocniejsze włosy w 10 dni". Działania są skierowane do kobiet w wieku 20-49 lat, mieszkanek średnich i dużych miast. (TWI)

Czytaj więcej na temat: , , ,