M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Budweiser zmienia pozycjonowanie - staje się bardziej towarzyski

Serwis Dzienny | 26 sierpnia 2009, 06:45

Piwo Budweiser będzie miało nowe pozycjonowanie i silne wsparcie w Wielkiej Brytanii. Image piwa ma teraz się wiązać z towarzyskością....

Piwo Budweiser będzie miało nowe pozycjonowanie i silne wsparcie w Wielkiej Brytanii. Image piwa ma teraz się wiązać z towarzyskością. Główne hasło nowej kampanii to: "Good Times... They're Out There". Grupą docelową są osoby w wieku 18-24 lat, głównie studenci. Autorem kreacji jest agencja Fallon.

Jest to pierwsza kampania Budweisera od czasu fuzji Anheuser-Buscha i InBev. Nowe pozycjonowanie jest wprowadzane niespełna rok po poprzedniej kampanii pod hasłem "True Dedication". ("BrandRepublic")

Czytaj więcej na temat: , , ,