Przetargi

SM "Mlekpol" finalizuje przetarg dla Milko

SM "Mlekpol" w ciągu najbliższych dni zakończy procedury przetargowe, których celem będzie wybór agencji do obsługi marki Milko. Ewa Gromadzka,...

SM “Mlekpol” w ciągu najbliższych dni zakończy procedury przetargowe, których celem będzie wybór agencji do obsługi marki Milko. Ewa Gromadzka, dyr. marketingu Mlekpolu, nie podała jednak, ile agencji zaproszono do przetargu ani jakie to były agencje.

Z naszych informacji wynika (patrz DS “MMP” z 17 lipca br.), że brief, który trafił do wybranych agencji, mówi o przygotowaniu działań reklamowych dla mleka Milko, ale w dalszej perspektywie zwycięska agencja prawdopodobnie zajmie się obsługą innych produktów tej marki (są to jeszcze jogurty, kefiry, maślanki i śmietany).

Marka Milko od prawie dwóch lat nie była wspierana reklamowo, a ostatnie jej kampanie realizowały agencje Opus B i Inmark. Z kolei dla marki Łaciate pracuje agencja G7. (AMS)