Kraj

Nowa kawa Tchibo

Agencja Hager zajmuje się wprowadzaniem na polski rynek nowej kawy Tchibo, sprzedawanej z marką Eduscho pod nazwą "Gala" . Kawa...

Agencja Hager zajmuje się wprowadzaniem na polski rynek nowej kawy Tchibo, sprzedawanej z marką Eduscho pod nazwą “Gala” . Kawa ta jest sprzedawana w dwóch wersjach “No. 1” (segment premium, ale o niskich cenach detalicznych) i “Classic” (segment economy), mielona i ziarnista, nie ma rozpuszczalnej. Agencja zaadoptowała na polski rynek spot niemiecki, przygotowała materiały POS. Motto kampanii brzmi: “Radość życia – ÇGala od EduschoČ”. Planowanie i zakup mediów – Initiative Media. W Polsce “Gala” pozycjonowana jest znacznie niżej niż w Niemczech, gdzie występuje jako kawa elitarna, na specjalne okazje. Kampania potrwa 1,5 miesiąca. (AMS)