Kraj

Jeden z browarów jako pierwszy skorzysta z reklamy 3D w Multikinie

Zapowiadany wczesną wiosną przez sieć brokera kinowego Multikino debiut polskiej reklamy 3D będzie miał miejsce na początku listopada br. Spot,...

Zapowiadany wczesną wiosną przez sieć brokera kinowego Multikino debiut polskiej reklamy 3D będzie miał miejsce na początku listopada br. Spot, przygotowany specjalnie na potrzeby projekcji 3D, będzie trwał kilka minut. Mariusz Spisz, dyrektor ds. sprzedaży i marketingu Multikino SA, nie podaje, która firma jako pierwsza zdecydowała się na wprowadzenie reklamy 3D do swojej komunikacji. – Marketer chce z tego tytułu zrobić duży event i dlatego za wcześnie nie chce komunikować tego faktu – powiedział Spisz. Wiadomo jedynie, że jest to reklama jednej z piwnych marek.

Multikino dysponuje obecnie 20 projektorami cyfrowymi, do końca br. ma ich być 60. – Chcemy w ciągu najbliższych dwóch lat w projektory cyfrowe wyposażyć wszystkie nasze kina – zapewnia Spisz. Multikino ma obecnie 180 sal kinowych.

Na razie nie wiadomo, jak kształtować się będą ceny spotów 3D. – Pierwszy zrealizowaliśmy na bardzo preferencyjnych cenach, by zaprezentować możliwości 3D w reklamie. Ceny prawdopodobnie będą rosły wraz ze zwiększaniem się liczy cyfrowych projektorów – mówi Spisz. Dodaje, że oferta na emisje reklam 3D będzie gotowa na początku przyszłego roku. – Dwaj kolejni marketerzy z rynku słodyczy są już mocno zainteresowani przygotowaniem reklam 3D. Myślę, że ich liczba będzie szybko wzrastać – mówi Spisz. (AMS)