Kraj

BNA autorem nowego logo Reserved

Należąca do LPP marka odzieżowa Reserved odświeża logo (o planach rebrandingu pisaliśmy w DS "MMP" z 11 maja br.). Zmieniony...

Należąca do LPP marka odzieżowa Reserved odświeża logo (o planach rebrandingu pisaliśmy w DS “MMP” z 11 maja br.). Zmieniony logotyp, który poddano liftingowi, ma podkreślać modowy i nowoczesny charakter marki.

W nowym logo litery zostały subtelnie wystylizowane, by podkreślić ich szlachetny charakter. Wprowadzenie niewielkiego odstępu między literami dodało swobody i świeżości. Zmiany objęły również logotyp Reserved Kids, submarki dedykowanej dzieciom. Został on zaprojektowany w charakterze spójnym z logotypem Reserved i opatrzony dopiskiem “kids”. – Lifting logotypu Reserved to wynik dbałości o wizerunek i pozycję marki na rynku. To również sposób na dostosowanie się do nowych oczekiwań naszych odbiorców – mówi Marek Małyszko, brand manager tej marki w LPP.

Za nowe logo Reserved odpowiada agencja Brand Nature Access.

Spółka LPP ma ponadto nowy zarząd. Hubert Komorowski i Piotr Dyka zastąpili na stanowiskach wiceprezesów Alicję Milińską i Aleksandra Moroza, którzy zrezygnowali z pełnienia dotychczasowych funkcji. Prezesem spółki pozostaje Marek Piechocki.

Hubert Komorowski ostatnio jako dyrektor generalny spółki Artman (przejętej przez LPP) zajmował się nadzorowaniem pracy przejmowanej spółki, uczestnicząc w procesie połączenia jej struktur z LPP. Piotr Dyka ostatnio był dyrektorem merchandisingu Reserved odpowiedzialnym za procesy powstawania produktu i zarządzenie jego sprzedażą w Polsce i na rynkach zagranicznych. (BG)