Kraj

AGENCJA IMAGE ART BĘDZIE OBSŁUGIWAĆ MARKĘ FORTUNA

Przetarg na obsługę budżetu strategiczno-kreatywnego soków Fortuny, marki należącej do firmy Agros Holding SA, wygrała agencja reklamowa Image Art. Umowa...

Przetarg na obsługę budżetu strategiczno-kreatywnego soków Fortuny, marki należącej do firmy Agros Holding SA, wygrała agencja reklamowa Image Art. Umowa obowiązuje do końca 2002 roku. Zwycięstwo tej agencji przesądziło o tym, że planowaniem i zakupem mediów kampanii soków Fortuny zajmować się będzie Effective Media – dom mediowy związany ze zwycięzcą przetargu. Jednak okres współpracy z Effective Media może być krótszy, gdyż prawdopodobne jest, że Agros Holding doprowadzi do odrębnego przetargu mediowego na obsługę soków Fortuna w przyszłym roku. Image Art ma za zadanie przygotować trzy kampanie Fortuny. Pierwsza ruszy na jesieni br. Agencja Image Art obsługiwała już budżet marki Fortuna w latach 1994-96 (kampania “Fortuna kołem się toczy”). Następnie budżet ten przejęła agencja JWT/Parintex, a ostatnio był on obsługiwany przez agencję Communication Unlimited. Według Expert Monitora wydatki reklamowe na soki Fortuna w okresie styczeń – kwiecień 2001 wyniosły ponad 2,5 mln zł. (MM, PR)