Przetargi

Reckitt Benckiser wybiera dom mediowy także w Polsce

Międzynarodowy przetarg Reckitt Benckisera zawitał do Polski. Jak wynika z naszych informacji, o budżet reklamodawcy (blisko 200 mln zł według...

Międzynarodowy przetarg Reckitt Benckisera zawitał do Polski. Jak wynika z naszych informacji, o budżet reklamodawcy (blisko 200 mln zł według danych Expert Monitora w 2008 r.) będą walczyć jego sieciowi partnerzy. Od początku br. w Polsce jest obsługiwany przez jednego z nich – dom mediowy MPG (który w grudniu ub.r. zdobył skonsolidowany budżet Reckitt Benckisera i Coty Polska). W gronie zaproszonych, poza MPG, mogą się też znaleźć ZenithOptimedia, który właśnie na rzecz MPG stracił ten biznes pod koniec 2008 r., oraz Mediaedge:cia i OMD.

Jak wynika z naszych źródeł, przetarg ma być realizowany z przez międzynarodowy procurement. Przedstawiciele Reckitta Benckisera do momentu zamknięcia tego wydania DS “MMP” nie udzielili nam informacji o szczegółach postępowania. Przypomnijmy, że globalny przetarg właściciela takich marek jak Vanish, Dosia czy Clearasil polega na osobnym przeglądzie kolejnych rynków (market by market). (JN)