Zagranica

Reklamy wokół Super Bowl 2010 nadal w sprzedaży - mniej chętnych niż rok temu

Telewizja CBS sprzedała 65 proc. spotów wokół przyszłorocznego finału Super Bowl. W ub.r. w tym okresie stacja NBC, która pokazywała...

Telewizja CBS sprzedała 65 proc. spotów wokół przyszłorocznego finału Super Bowl. W ub.r. w tym okresie stacja NBC, która pokazywała edycję 2009, wyprzedała 85 proc. Kłopoty z tegoroczną sprzedażą eksperci wiążą przede wszystkim z kryzysem finansowym. Dotychczasowy wynik sprzedażowy CBS oznacza, że sprzedano 40 spotów, każdy po 30 sekund. W ofercie są 62 spoty. W ub.r. cena jednego spotu wokół Super Bowl w NBC wahała się między 2,7 a 2,8 mln dol., ale niektórzy marketerzy zapłacili nawet 3 mln dol. (“Ad Week”)