Sieć restauracji Pizza Hut rozpoczęła telewizyjną kampanię wizerunkową promującą ofertę Hut Lunch.
Oferta ta jest skierowana przede wszystkim do osób, które na co dzień często rezygnują z lunchu z powodu braku czasu. Pizza Hut oferuje im “15 złotych minut”, czyli gwarancję podania lunchu w 15 minut w cenie 15 zł, codziennie od poniedziałku do piątku do godz. 15. Zestaw lunchowy można komponować w zależności od upodobań. Ofertę promuje nowa wersja spotu “Niezdecydowanie”. 15- i 30-sekundowe filmy będą wyświetlane od dziś do 2 października na antenie stacji ogólnopolskich i tematycznych (TVN, TVN24, TVN Style, TVN Siedem, Polsat, Polsat2, Polsat Sport, TV4, pakiety At Media i Discovery).
– Konsekwentnie od ubiegłego roku kontynuujemy działania, których celem jest tworzenie wizerunku Pizzy Hut jako restauracji casual dining oferującej bogate, urozmaicone menu, miejsca o przyjaznej atmosferze i na każdą okazję. Lunch to jedna z takich okazji, którą w tej kampanii promujemy w sposób szczególny – powiedziała Izabela Winsztal, brand manager Pizzy Hut.
Autorem kreacji kampanii jest agencja Red8 Communications Group. Za zakup i planowanie mediów odpowiada Media Direction OMD. Serwis internetowy Pizzy Hut przygotowała agencja Genero. (TWI)