Przetargi

PKO BP szuka agencji interaktywnej

PKO Bank Polski rozpoczął przetarg na wybór agencji interaktywnej do obsługi banku i innych podmiotów Grupy Kapitałowej PKO BP w...

PKO Bank Polski rozpoczął przetarg na wybór agencji interaktywnej do obsługi banku i innych podmiotów Grupy Kapitałowej PKO BP w zakresie usług marketingu interaktywnego. Do pierwszego etapu zaproszono kilka największych agencji działających na polskim rynku. Jest wśród nich Hypermedia (Isobar Polska), która obsługuje tego klienta od 1997 roku. Przedstawiciele PKO BP nie zdradzili nazw pozostałych firm.

Z naszych nieoficjalnych informacji wynika, że w przetargu oprócz Hypermedia bierze udział m.in. Gruppa66 Ogilvy. Jak mówi Marek Kłuciński, dyrektor departamentu strategii marketingowej PKO BP, założeniem przetargu jest wyłonienie agencji, która zapewni obsługę full service w internecie. – Wybranemu podmiotowi powierzymy nie tylko przygotowywanie kreacji do kampanii internetowych, lecz także prowadzenie wszelkich form marketingu interaktywnego, zakup mediów elektronicznych, projektowanie i budowę serwisów internetowych oraz interfejsów użytkownika w bankomatach. Zakres prac będzie dotyczył nie tylko PKO BP, lecz także spółek grupy kapitałowej banku – podkreśla Marek Kłuciński.

W pierwszym etapie przetargu agencje złożą prezentacje i zaprezentują portfolio oraz zadeklarują chęć udziału w dalszej części postępowania. W kolejnym etapie agencje otrzymają materiały z zadaniami przetargowymi. Ze zwycięską agencją PKO BP przewiduje podpisanie trzyletniej umowy o współpracy. (TWI)