Kraj

Testowanie bolidu F1 w kampanii Rexona Men

"Przesiądź się z kanapy na fotel w bolidzie" - pod takim hasłem rozpoczęła się wczoraj ogólnopolska akcja promocyjna Rexona Men...

“Przesiądź się z kanapy na fotel w bolidzie” – pod takim hasłem rozpoczęła się wczoraj ogólnopolska akcja promocyjna Rexona Men przygotowana przez Change Integrated, która w lutym tego roku wygrała przetarg na obsługę tej kampanii.

Reklama skierowana jest do aktywnych mężczyzn, których pasją są sport i motoryzacja. Głównym celem prowadzonych działań jest zachęcenie konsumentów do udziału w promocji: kupując dowolny antyperspirant Rexona Men i rejestrując na stronie www.rexonamen.pl kod promocyjny znajdujący się na opakowaniu lub wysyłając go SMS-em, klienci mogą wygrać jazdę testową bolidem F1 na torze w Saint Tropez.

Kampania realizowana jest w telewizji, radiu, prasie, internecie oraz na materiałach POS. Spoty można również zobaczyć w kanale YouTube.

Za koncepcję promocji i jej realizację w nowych mediach oraz działania BTL odpowiada Change Connections, kreacją materiałów ATL zajęła się Change Communications.

Planowanie i zakup mediów realizuje dom mediowy Media Direction OMD, natomiast za organizację wyjazdu do Saint Tropez odpowiedzialny jest Motozone.

Kampania promocyjna potrwa do 31 października 2009 r. (AMS)