Kraj

Timecode przekształca się ze studia filmowego w butik kreatywny

Wraz z początkiem września br. dom produkcyjny Timecode rozpoczyna działalność również jako butik kreatywny specjalizujący się w kreacji kampanii ATL....

Wraz z początkiem września br. dom produkcyjny Timecode rozpoczyna działalność również jako butik kreatywny specjalizujący się w kreacji kampanii ATL. Zostaną wdrożone zmiany w strukturze organizacyjnej, identyfikacji wizualnej i formie prawnej.

Według Filipa Tomanna, dyr. kreatywnego Timecode, zmiana taka to wynik naturalnej ewolucji. – W ciągu ostatnich dwóch lat wyprodukowaliśmy kilka dużych kampanii telewizyjnych naszego autorstwa. Zostały one dobrze przyjęte i coraz więcej briefów zaczęło napływać bezpośrednio od klientów czy nawet, jak ostatnio, z agencji. Od prawie dwóch lat zajmujemy się także kreacją i teraz postanowiliśmy to sformalizować – mówi Filip Tomann.

Jak podkreśla dyrektor zarządzający Timecode Tomasz Dławichowski, kreacja i produkcja spotów reklamowych “in house” dają możliwość zaproponowania konkurencyjnych cen.

Wyodrębnione zostały dwa działy – produkcji oraz kreacji. Działem kreacji zarządza Filip Tomann. Zatrudniony został nowy art director Mariusz “Neonov” Mitek, pracuje tam też grafik Kuba Olszewski. Obecnie dział ten współpracuje z copywriterami freelancerami, rozgląda się jednak za stałym współpracownikiem.

Działem produkcyjnym zarządza Tomasz Dławichowski. Pracują w nim: Piotr Senderowski, kierownik produkcji, Michał Paśko, producent, Katarzyna Gryciuk-Krzywda, koordynator produkcji, oraz Wojtek Rogalski, post production manager.

Od września zmienia się także identyfikacja wizualna Timecode. Obejmuje ona: logotyp, dokumenty firmowe oraz stronę internetową firmy. Odświeżenie wizerunku ma wyznaczyć widoczną granicę pomiędzy dotychczasową i obecną poszerzoną działalnością Timecode. Z logotypu zniknie charakterystyczny dla produkcji filmowej “klaps”, który zastąpiono znakiem o bardziej uniwersalnym charakterze.

Zmianie ulegnie też forma prawna. Istniejąca do tej pory spółka cywilna zostanie zastąpiona spółką z o.o. Udziały obejmą w równych częściach obecni współwłaściciele, którzy nie wykluczają dołączenia w przyszłości jeszcze jednego udziałowca.

Obecnie udziałowcami w spółce z o.o. są (po 50 proc.) jej założyciele – Tomasz Dławichowski i Filip Tomann. (AMS)