Kraj

Totalizator zatrudnia IAM z wolnej ręki do konsultacji "Studia Lotto"

Totalizator Sportowy po trzech nieudanych podejściach do wyboru doradcy przy projekcie "Studio Lotto" już bez konkursu zatrudnił Instytut Audytu Mediowego....

Totalizator Sportowy po trzech nieudanych podejściach do wyboru doradcy przy projekcie “Studio Lotto” już bez konkursu zatrudnił Instytut Audytu Mediowego. Przypomnijmy, że dwa przetargi oraz zapytanie ofertowe, których celem było wyłonienie konsultanta przy wyborze stacji mającej emitować od 2010 r. program z losowaniami, pozostały nierozstrzygnięte (patrz m.in. DS “MMP” z 28 sierpnia br.).

Piotr Gawron, rzecznik Totalizatora, powiedział, że ostatnie zapytanie ofertowe zostało zamknięte bez wyboru wykonawcy z uwagi na znaczące różnice cen i niezrozumiałe dla firmy zmiany ich poziomu przez niektórych uczestników w stosunku do wcześniejszych ofert. – Na podstawie wszystkich uzyskanych informacji i najlepszej relacji zakresu usług do ceny została zawarta umowa w trybie z wolnej ręki z Instytutem Audytu Mediowego – powiedział nam rzecznik spółki.

Nie udało nam się ustalić, jakie firmy wzięły udział w ostatnim zapytaniu ofertowym. W prowadzonym wcześniej przetargu, który również pozostał nierozstrzygnięty, brały udział: Instytut Audytu Mediowego, Media Strategy Warsaw, JDK Media Insight w konsorcjum z Deloitte Business Consulting i Deloitte Advisory, konsorcjum GMZ Public Affairs i KPMG Advisory, firma konsultingowa AT Kearney oraz PanMedia Western w konsorcjum z firmą Mayflower. (JN)