Przetargi

Unilever startuje z przetargiem w regionie CEE

Agencje z trzech partnerskich grup (IPG, WPP, Omnicom) oraz Carat są zaproszone do udziału w globalnym przetargu Unilevera obejmującym rynki...

Agencje z trzech partnerskich grup (IPG, WPP, Omnicom) oraz Carat są zaproszone do udziału w globalnym przetargu Unilevera obejmującym rynki regionu CEE. Jak przekazała Lucila Zambrano, grupy będące właścicielami poszczególnych sieci decydują, na których rynkach przystępują do przetargu i jaką wystawią agencję.

Jak wynika z naszych informacji, w Polsce o budżet Unilevera na pewno powalczą Media Direction OMD, Initiative i Mindshare Polska. Nie udało nam się ustalić, jakie są plany sieci Carat w zakresie udziału w przetargu na rynkach CEE.

W Polsce od jesieni ub.r. dla Unilevera pracuje Media Direction OMD, które przejęło ten budżet od PHD. Jak już informowaliśmy (patrz DS “MMP” z 24 lipca br.), sieć decyduje obecnie o uruchomieniu marki PHD u boku Media Direction OMD. Niewykluczony jest scenariusz, że będzie ona funkcjonowała u boku dwóch grup. Obecnie PHD jest agencją działającą w ramach Omnicom Media Group, w której łączy siły z: Optimum Media OMD, Macroscope OMD i Easymedia. Agencje te działają niezależnie wobec Media Direction OMD. (JN)