Kraj

Jarosław Hendzel dołącza do managementu Grey Group

Od 1 września 2009 r. do managementu Grey Group dołączył Jarosław Hendzel. Jego zadaniem będzie rozwój wszystkich spółek grupy -...

Od 1 września 2009 r. do managementu Grey Group dołączył Jarosław Hendzel. Jego zadaniem będzie rozwój wszystkich spółek grupy – agencji ATL Grey Worldwide i Testardo Gram, sieciowej agencji PR Cohn & Wolfe oraz agencji interaktywnej Argonauts – w zakresie nowego biznesu, a także integrowania oferowanych przez nie serwisów. Dotychczas osoba o takich kompetencjach nie była zatrudniona w Grey Group.

Hendzel wcześniej związany był przez 18 lat z RMF FM, ostatnio jako dyrektor generalny Brokera FM SA. Był współautorem strategii sprzedaży produktów Grupy RMF FM, które obecnie są benchmarkiem dla innych aktywności tego rodzaju.

Negocjował m.in. kontrakty flagowych akcji specjalnych RMF FM, takich jak: Inwazja Mocy, Olimpiada FM, Mundial FM, oraz umowy sponsorskie koncertów Michaela Jacksona, Tiny Turner czy U2.

Hendzel przez wiele lat był również wykładowcą na Uniwersytecie Warszawskim oraz w Szkole Wyższej Psychologii Społecznej. Zajmował się przedmiotami związanymi z takimi dziedzinami, jak: sponsoring, reklama i psychologia sprzedaży. (AMS)