Kraj

Communication Unlimited w sieci afiliowanej przy Omnicom Group

Agencja reklamowa Communication Unlimited podpisała umowę o współpracy z siecią GMR, która powstaje w ramach The Radiate Group afiliowanej przy...

Agencja reklamowa Communication Unlimited podpisała umowę o współpracy z siecią GMR, która powstaje w ramach The Radiate Group afiliowanej przy holdingu Omnicom Group (informację o zainteresowaniu polskim rynkiem The Radiate Group opublikowaliśmy w DS “MMP” z 28 lipca br.).

– Chcemy wykorzystać wizerunek dużej grupy międzynarodowej we wspieraniu sprzedaży usług naszej agencji. Poza tym bliska jest nam filozofia pracy sieci GMR realizującej projekty kompleksowej komunikacji, w których konsument zostaje zaangażowany w świat marki, w których nie chodzi wyłącznie o ładny obrazek czy o to, że kogoś reklama rozbawi – mówi Paweł Kowalewski, prezes zarządu Communication Unlimited.

Sieć GMR jest obecna przede wszystkim w Stanach Zjednoczonych. W Europie reprezentują ją oddziały w Londynie, Hamburgu i obecnie również w Warszawie. Przystąpienie Communication Unlimited do GMR nie oznacza zmian zarówno w nazwie, jak i strukturze własnościowej agencji. Głównym udziałowcem (75 proc.) pozostaje Paweł Kowalewski, a pakiet 25 proc. udziałów należy do Elżbiety Wojtczak, dyrektora generalnego agencji. (JP)