Kraj

Adv.pl zrealizowało kampanię Empik School m.in. w telewizji

Agencja interaktywna Adv.pl zrealizowała kampanię wizerunkową szkoły językowej Empik School. Kampania obejmuje m.in. telewizję, w której jest emitowany humorystyczny spot....

Agencja interaktywna Adv.pl zrealizowała kampanię wizerunkową szkoły językowej Empik School.

Kampania obejmuje m.in. telewizję, w której jest emitowany humorystyczny spot. Zdaniem przedstawicieli Adv.pl Empik School jest pierwszą szkołą językową, która zrealizowała profesjonalną reklamę telewizyjną o zasięgu ogólnopolskim. Działania obejmują ponadto: prasę, outdoor, materiały BTL i dedykowaną stronę internetową.

Kampania rozpoczęła się z początkiem września i potrwa ponad miesiąc. W mediach tradycyjnych zaplanował ją dom mediowy Mediasense z Grupy Adv.pl. Agencja zdobyła zlecenie po wygranym przetargu. (TWI)