Kraj

Broker pracuje nad nową strategią sprzedaży dla Miasta Muzyki

Broker FM, właściciel: RMF FM, RMF Maxxx i RMF Classic, jednocześnie sprzedający czas reklamowy w tych stacjach, opracowuje nową strategię...

Broker FM, właściciel: RMF FM, RMF Maxxx i RMF Classic, jednocześnie sprzedający czas reklamowy w tych stacjach, opracowuje nową strategię sprzedaży dla Miasta Muzyki, internetowej platformy muzycznej. Obecnie sprzedażą reklamy displayowej tego serwisu zajmuje się dział handlowy Interia.pl (należący tak jak Broker do Bauera), zaś sprzedażą reklam dźwiękowych w streamingu (w radiowych stacjach internetowych) – Broker. Za kilka tygodni ma być gotowa nowa strategia sprzedaży dla Miasta Muzyki. Nacisk będzie położony na aktywizację sprzedaży zwłaszcza form dźwiękowych. Szczegóły na razie nie zostały ujawnione. (BG)