M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Koledzy i Rossegger łączą się i tworzą grupę komunikacyjną

Serwis Dzienny | 4 września 2009, 06:45

Agencja reklamowa Koledzy i agencja marketingu zintegrowanego Rossegger połączą się. Obie firmy zamierzają utworzyć Grupę Koledzy Rossegger, która ma świadczyć...

Agencja reklamowa Koledzy i agencja marketingu zintegrowanego Rossegger połączą się. Obie firmy zamierzają utworzyć Grupę Koledzy Rossegger, która ma świadczyć kompleksowe usługi z zakresu komunikacji marketingowej. - Zwróciliśmy uwagę na to, że brakuje nam niektórych kompetencji, aby starać się o obsługę wybranych projektów marketingowych. Połączenie ma tę sytuację zmienić - mówi Rafał Betlejewski, współwłaściciel i dyrektor kreatywny agencji Koledzy. Jego zdaniem łączenie obu firm na poziomie operacyjnym potrwa około pół roku. - Poszerzając portfel naszych usług, zamierzamy także starać się o zwiększanie zakresu współpracy z dotychczasowymi klientami - twierdzi Hubert Rossegger, prezes agencji Rossegger. Do głównych klientów Rosseggera należą obecnie: Grupa TP (Orange i TP), McCain, Philips, Impel, Lux-Med i Johnson & Johnson. Koledzy współpracują m.in. z siecią handlową Avans, Stock Polska (wcześniej Polmos Lublin) i British American Tobacco (nad markami należącymi wcześniej do Scandinavian Tobacco). W 2008 r. przychody Rosseggera (łącznie z innymi spółkami oferującymi dedykowane usługi marketingowe) wyniosły ok. 14,5 mln zł, natomiast przychody Kolegów - ok. 4 mln zł. Udziałowcami w Grupie Koledzy Rossegger zostali Hubert Rossegger oraz Rafał Betlejewski i Radosław Żabiński, współudziałowcy Kolegów. Obie firmy zachowają jednak samodzielność, ale będą wchodzić w skład grupy. (JP)

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , , , , , , , , , ,