Kraj

Skoda Yeti promuje się w zoo

Skoda Auto Polska rozpoczęła kampanię reklamową nowego modelu Yeti (segment SUV). Początek komunikacji stanowią działania ambientowe wykorzystujące grę z nazwą...

Skoda Auto Polska rozpoczęła kampanię reklamową nowego modelu Yeti (segment SUV). Początek komunikacji stanowią działania ambientowe wykorzystujące grę z nazwą modelu.

W siedmiu ogrodach zoologicznych w całej Polsce (Warszawa, Poznań, Wrocław, Łódź, Gdańsk, Chorzów, Opole) pojawiły się w SUV-y Yeti w roli nowych okazów zwierząt. Samochody stały się częścią każdego z ogrodów – na całym terenie umieszczone zostały: strzałki, plakaty, monidła Yeti, tablice informacyjne wizualnie i kontekstowo zintegrowane z elementami informacyjnymi ogrodów. Cała akcja wsparta była komunikacją w prasie i internecie.

Celem kampanii jest zaprezentowanie w ciekawy i nowatorski sposób nowego modelu Skody. W projekcie siły połączyły MediaCom Warszawa (planowanie i organizacja akcji) oraz Change Communications (kreacja).

Yeti w ogrodach zoologicznych można oglądać do 15 października br. Jednocześnie od początku września rozpoczęły się działania w wybranych prestiżowych galeriach handlowych w Polsce, które zaplanowane są na kilka najbliższych miesięcy.

W centralnych punktach każdej galerii ustawione będą: samochód, ekspozytory reklamowe oraz specjalne minikino, wewnątrz którego w przyjazny i nowoczesny sposób będzie można zapoznać się z nowym modelem Skody. Dodatkowo wykorzystane zostały dostępne przestrzenie reklamowe na terenie galerii handlowych. Powierzchnie i nośniki zaplanowano indywidualnie dla każdego obiektu.

Za kreację odpowiada agencja IQ Marketing, za planowanie i dobór nośników – MediaCom Warszawa. Główne działania komunikujące launch nowego modelu zaplanowane są na ostatni kwartał br. i rozpoczną się w ciągu najbliższych tygodni. (BG)