Zagranica

Unilever użyje "crowdsourcingu" do stworzenia kampanii marki Peperami

Unilever użyje "crowdsourcingu" do stworzenia kampanii marki przekąsek Peperami na rynku brytyjskim. Chodzi o proces, w którym nie agencja, ale...

Unilever użyje “crowdsourcingu” do stworzenia kampanii marki przekąsek Peperami na rynku brytyjskim. Chodzi o proces, w którym nie agencja, ale konsumenci tworzą przekaz reklamowy.

W związku z tymi planami od prac zostanie odsunięta agencja Lowe London, a proces będzie powierzony “kolektywowi” o nazwie Ideabounty, który stworzy reklamę. Autor najlepszej pracy otrzyma nagrodę w wysokości 10 tys. dol.

Matt Burgess, marketing manager marki Peperami, stwierdził, że Lowe stała się ofiarą własnego sukcesu, gdyż w poprzednich latach przygotowała tak spójną komunikację, że jest ona idealnym materiałem na “crowdsourcing”. (“WARC”)