Kraj

Unilever promuje produkty Cif w sprayu

Unilever Polska prowadzi dwumiesięczną kampanię reklamową wspierającą płyn czyszczący Cif Actifizz. Cele kampanii to promocja nowoczesnych, wygodnych w użyciu produktów...

Unilever Polska prowadzi dwumiesięczną kampanię reklamową wspierającą płyn czyszczący Cif Actifizz.

Cele kampanii to promocja nowoczesnych, wygodnych w użyciu produktów Cif w sprayu oraz dotarcie do odpowiedniej grupy docelowej – nowoczesnych kobiet żyjących dynamicznie, lecz także tych bardziej tradycyjnych, które chcą szybko uporać się z powstającym brudem.

Dodatkowo kampania komunikuje, że Cif jest według ACNielsena najchętniej kupowaną marką wśród domowych środków czystości w Polsce. W punktach sprzedaży spraye Cif mają wsparcie w postaci materiałów promocyjnych.

Za kreację reklam w TV odpowiada agencja Lowe GGK, w prasie – agencja PR Room. Media do kampanii zaplanował i kupił dom mediowy Media Direction OMD. (BG)