Kraj

Suzuki znów blisko Brodzik, teraz w "Domu nad rozlewiskiem"

Suzuki Motor Poland konsekwentnie inwestuje w działania z wykorzystaniem kontentu serialowego. Marka wystąpi jako sponsor użyczeniowy w nowym serialu TVP...

Suzuki Motor Poland konsekwentnie inwestuje w działania z wykorzystaniem kontentu serialowego. Marka wystąpi jako sponsor użyczeniowy w nowym serialu TVP “Dom nad rozlewiskiem”. Będzie to już kolejna po “Magdzie M.” produkcja, w której Suzuki zwiąże się z Joanną Brodzik. Przypomnijmy, że aktorka wcieli się w rolę głównej bohaterki “Domu nad rozlewiskiem”, która porzuca wielkomiejskie życie na rzecz mazurskiej wsi. W książkowym pierwowzorze serialu główna bohaterka z osobowego samochodu przesiada się do terenowej używanej Toyoty. W serialu mają być wykorzystane modele Swift i Grand Vitara.

Przypomnijmy, że Joanna Brodzik po sukcesie działań Suzuki w “Magdzie M.” została też zaangażowana przez marketera jako ambasadorka marki Suzuki Swift. Projekty z zakresu sponsoringu użyczeniowego Suzuki realizuje m.in. we współpracy ze swoim domem mediowym PanMedia Western. (JN)