M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

ATW wygrała przetarg na obsługę projektu dla Guinnessa

Serwis Dzienny | 18 września 2009, 06:45

Agencja ATW Communications wygrała przetarg na obsługę PR obchodów 250-lecia istnienia marki Guinness. Do głównych zadań agencji należy przygotowanie i...

Agencja ATW Communications wygrała przetarg na obsługę PR obchodów 250-lecia istnienia marki Guinness. Do głównych zadań agencji należy przygotowanie i realizacja strategii komunikacyjnej dla Nieziemskiego Świętowania Dnia Artura, które odbędzie się 24 września w rocznicę urodzin Artura Guinnessa, twórcy marki.

Tegoroczne obchody Dnia Artura odbędą się po raz pierwszy, ale mają zapoczątkować nową tradycję, wpisując się na stałe do kalendarza imprez międzynarodowych.

Nie wiadomo, z jakimi agencjami ATW Communications konkurowała w tym przetargu. (AMS)

Czytaj więcej na temat: , ,