Kraj

Marka E ponownie wspierana reklamowo

Rozpoczyna się kampania proszków E (PZ Cussons) promująca nową odsłonę marki z punktu widzenia formuły i opakowania. Kampania ma charakter...

Rozpoczyna się kampania proszków E (PZ Cussons) promująca nową odsłonę marki z punktu widzenia formuły i opakowania. Kampania ma charakter wizerunkowy i edukacyjny. Jej celem jest zarówno przedstawienie wszechobecnego w Polsce problemu twardej wody, jak i poinformowanie o nowej formule proszku E (Soft Water Formula), która skutecznie zmiękcza wodę w procesie prania nawet w niskich temperaturach.

Kolokwialne powiedzenie “mucha nie siada” stało się punktem wyjściowym i zarazem inspiracją do stworzenia nietypowego dla kategorii spotu. Reklama w sposób przewrotny opowiada historię z punktu widzenia muchy, która “poluje” na oznaki niedoprania ubrań.

Kampania przebiega pod hasłem “Nowa Era Proszków”. Obejmuje główne stacje telewizyjne i potrwa do końca października. Za planowanie i zakup mediów odpowiada ZenithOptimedia. (AMS)