Kraj

THE MEDIA EDGE PROPONUJE PACHNĄCY OUTDOOR REKLAMUJĄCY COTY

The Media Edge przygotował outdoorowo-radiową kampanię damskiego zapachu Chanson d'Eau firmy Coty, która ruszyła 1 czerwca br. na nośnikach Adpolu....

The Media Edge przygotował outdoorowo-radiową kampanię damskiego zapachu Chanson d’Eau firmy Coty, która ruszyła 1 czerwca br. na nośnikach Adpolu. Akcja obejmie największe aglomeracje. O jej wyjątkowości decyduje użycie po raz pierwszy w Polsce outdooru zapachowego. Pachnące nośniki pojawiły się w Warszawie na kilkudziesięciu wiatach przystankowych, gdzie citylighty mają dodatkowo zamocowany pojemnik z wonną substancją. Doświadczenie przyjemnych doznań zapachowych wymaga jednak czynnego udziału potencjalnego obserwatora, trzeba bowiem ręcznie użyć przycisku uwalniającego wonną substancję, zamocowanego na lewej ramie citylightu. Kampania ma na celu odświeżenie brandu Coty. W części kreacyjnej wykorzystano wizerunek piosenkarki Anity Lipnickiej. (MM)