Kraj

ZOG zapowiada mocne wejście NewCast w I kwartale 2010 r.

NewCast, wyspecjalizowana w niestandardowej komunikacji komórka ZenithOptimedia, na I kwartał 2010 roku planuje start dużego projektu branded entertainment. Jak mówi...

NewCast, wyspecjalizowana w niestandardowej komunikacji komórka ZenithOptimedia, na I kwartał 2010 roku planuje start dużego projektu branded entertainment. Jak mówi Richard Stokes, business development director od kilku miesięcy zatrudniony w polskim biurze ZOG, NewCast we współpracy z jednym z największych reklamodawców FMCG zaangażowane jest w produkcję programu wykorzystującego telewizję i nowe media oraz wspieranego działaniami off-screen. Budżet projektu wynosi ponad 10 mln zł. Jak ocenia agencja, będzie to prawdopodobnie największy tego typu program, jaki realizowano dotychczas w Polsce. Przypomnijmy, że Richard Stokes zajmuje się rozwojem specjalistycznych marek ZOG. Do jego zadań należy integracja ofert internetowego Zed Digital i interaktywnej Moxie oraz wprowadzenie NewCast na polski rynek. Dywizja ta ma być organizowana wzorem londyńskiego biura ZOG, w którym Stokes pracował przed przyjazdem do Polski. (JN)