KPI Sports Cars kontynuuje kampanię wprowadzającą na polski rynek model Porsche Panamera. Dotychczasową kampanię prasową przygotowaną przez dział marketingu tego importera uzupełniają reklamy w internecie. Za działania online odpowiadają agencje Golden Submarine i dom mediowy Media Concept. Kampania potrwa do końca roku.
Porsche Panamera konkuruje w segmencie limuzyn głównie z Mercedesem klasy S i BMW serii 7. Jak mówi Margareta Smyczek odpowiedzialna w KPI Sports Cars za marketing Porsche, to właśnie tym markom Panamera chce odebrać klientów. Dodaje, że ten nowy model Porsche wyznacza nową kategorię w segmencie limuzyn, tzw. segment limuzyn sportowych.
KPI Sports Cars liczy na sprzedaż przynajmniej kilkudziesięciu samochodów marki Panamera do końca br. i ok. 200 sztuk w ciągu roku od premiery modelu na polskim rynku. Cena Porsche Panamera S w wersji podstawowej wynosi ok. 102 tys. euro. (BG)