Kraj

Porsche chce sprzedać kilkadziesiąt modeli Panamery do końca tego roku

KPI Sports Cars kontynuuje kampanię wprowadzającą na polski rynek model Porsche Panamera. Dotychczasową kampanię prasową przygotowaną przez dział marketingu tego...

KPI Sports Cars kontynuuje kampanię wprowadzającą na polski rynek model Porsche Panamera. Dotychczasową kampanię prasową przygotowaną przez dział marketingu tego importera uzupełniają reklamy w internecie. Za działania online odpowiadają agencje Golden Submarine i dom mediowy Media Concept. Kampania potrwa do końca roku.

Porsche Panamera konkuruje w segmencie limuzyn głównie z Mercedesem klasy S i BMW serii 7. Jak mówi Margareta Smyczek odpowiedzialna w KPI Sports Cars za marketing Porsche, to właśnie tym markom Panamera chce odebrać klientów. Dodaje, że ten nowy model Porsche wyznacza nową kategorię w segmencie limuzyn, tzw. segment limuzyn sportowych.

KPI Sports Cars liczy na sprzedaż przynajmniej kilkudziesięciu samochodów marki Panamera do końca br. i ok. 200 sztuk w ciągu roku od premiery modelu na polskim rynku. Cena Porsche Panamera S w wersji podstawowej wynosi ok. 102 tys. euro. (BG)