Kraj

UPC Polska wprowadza ultraszybki internet i startuje z kampanią reklamową

Operator kablowy UPC Polska wprowadza do oferty ultraszybki internet (nawet 120 Mb/s). Usługa udostępniana będzie pod marką UPC Fiber Power....

Operator kablowy UPC Polska wprowadza do oferty ultraszybki internet (nawet 120 Mb/s). Usługa udostępniana będzie pod marką UPC Fiber Power.

– UPC Fiber Power wyznacza nowe standardy na rynku usług internetowych w Polsce. Pozwoli nam zdystansować konkurencję zarówno pod względem jakości, jak i ceny – zapowiada Simon Boyd, prezes UPC Polska.

Firma oferować będzie nową usługę w czterech opcjach: 8 Mb/s, 25 Mb/s, 50 Mb/s i 120 Mb/s. Polska jest piątym krajem, w którym działa UPC, a w którym wprowadzono Fiber Power.

Jednocześnie rozpoczęła się kampania wspierająca start nowej oferty internetowej. Działania prowadzone będą w telewizji i internecie. Strategią i kreację działań przygotowały agencje DraftFCB + Ad Fabrika oraz Arip. Media zaplanował i zakupił dom Starcom. Budżet kampanii nie został ujawniony.

– UPC Fiber Power to nie jest nasza ostatnia innowacja w br. W IV kwartale wyraźnie wzmocnimy ofertę telewizyjną, m.in. o usługę VoD – zapowiada Jarosław Pijanowski, członek zarządu UPC Polska ds. marketingu i sprzedaży. (PM)