Kraj

"Jonas" i "Bob Budowniczy - nowa edycja" w portfolio Egmontu

Do portfolio wydawnictwa Egmont Polska dołączyły czasopisma "Jonas" i "Bob Budowniczy - nowa edycja". "Jonas", który trafił do sprzedaży dziś,...

Do portfolio wydawnictwa Egmont Polska dołączyły czasopisma “Jonas” i “Bob Budowniczy – nowa edycja”.

“Jonas”, który trafił do sprzedaży dziś, jest skierowany do dziewcząt w wieku 9-14 lat. Jego treść odwołuje się do serialu o tym samym tytule, który będzie emitowany w kanale Disney Channel od października br. Głównymi bohaterami serialu i czasopisma są członkowie zespołu muzycznego, uczniowie amerykańskiego liceum – fikcyjni bracia Lucas (role odrywa zespół Jonas Brothers).

Czasopismo ukaże się w serii “Przeboje Ekranu” wydawanej przez Egmont Polska, a do tytułu będą dołączone torba i prezent niespodzianka. Wprowadzeniu tytułu towarzyszy promocja w pismach własnych Egmont Polska. Cena egzemplarza wynosi 9,90 zł.

Miesięcznik “Bob Budowniczy – nowa edycja” jest skierowany do chłopców w wieku 3-6 lat. Pismo będzie składało się z dwóch historyjek obrazkowych, kolorowanek i innych form aktywności, które mają łączyć zabawę z nauką liczenia, pisania i poznawaniem świata. W czasopiśmie znajdzie się także komunikacja skierowana do dorosłego odbiorcy – na specjalnej stronie adresowanej do rodziców znajdą się tematy związane z ekologią, wychowaniem i pomysłami na ciekawe spędzanie wolnego czasu z dzieckiem. Wprowadzeniu pisma również towarzyszy promocja w tytułach własnych Egmontu. Miesięcznik na licencji HIT Entertainment będzie kosztował 6,30 zł i będzie wydawany w nakładzie 50 tys. egz. Redaktor prowadzącą jest Katarzyna Sobieraj. (TWI)