M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Hallmark Channel będzie promował "kobiece wieczory"

Serwis Dzienny | 22 września 2009, 06:45

W połowie października rozpocznie się kampania wizerunkowo-reklamowa kanału Hallmark Channel promująca środowy cykl "kobiecych wieczorów", w ramach którego w każdą...

W połowie października rozpocznie się kampania wizerunkowo-reklamowa kanału Hallmark Channel promująca środowy cykl "kobiecych wieczorów", w ramach którego w każdą środę będą emitowane seriale "Być jak Erica" i "Clara Sheller".

W ramach kampanii na antenie Hallmark Channel zostanie przeprowadzony konkurs SMS-owy, w którym główną nagrodą jest luksusowy weekend w spa dla dwóch osób. Dodatkowo co tydzień będzie można wygrać zestawy ręcznie wykonanej biżuterii.

Kampania obejmie: stacje radiowe (RMF FM, Radio Zet, lokalne stacje radiowe), tygodniki telewizyjne ("To & Owo", "Tele Tydzień", "Teleświat", "TV 14"), prasę dla kobiet ("Życie na Gorąco", "Oliwia", "Pani Domu") oraz internet. Działania obejmą ponadto platformę Blip.pl, na której główna bohaterka serialu "Być jak Erica" będzie prowadziła bloga oraz serwis Pl.hallmarkchannel.tv, w którym powstanie specjalna strona dedykowana obu serialom. Informacja o "kobiecych wieczorach" z Hallmark Channel pojawi się również na autobusach w Warszawie, a seriale będą promowane w salonach kosmetycznych i fryzjerskich w największych miastach Polski.

- Kampanię kierujemy do młodej widowni, kobiet w wieku 20-35 lat. Koncentrujemy się przede wszystkim na konkursie, który po raz pierwszy będzie organizowany na naszej antenie, a także na działaniach socialmediowych takich jak prowadzenie bloga przez Ericę na Blipie. Naszym celem jest zwiększenie świadomości Hallmark Channel wśród młodych kobiet poprzez zaskakujące i atrakcyjne działania - powiedziała Ewa Bolesta-Zielińska, menedżer marketingu i komunikacji w NBC Universal Global Networks Polska.

Kreację kampanii przygotowała firma NBC Universal Global Networks w Londynie. W zależności od mediów działania potrwają około sześciu tygodni i będą wsparte intensywną kampanią PR przygotowaną przez Mmd Corporate, Public Affairs & Public Relations Consultants. (TWI)

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , , , , , , , ,