Kraj

Wyjaśnienie: Przegląd w Staropolance

W odniesieniu do informacji zamieszczonej we wczorajszym wydaniu DS "MMP" pt. "Nowy przetarg Staropolanki" Małgorzata Agopsowicz-Weszka, kierownik sekcji marketingu Staropolanki,...

W odniesieniu do informacji zamieszczonej we wczorajszym wydaniu DS “MMP” pt. “Nowy przetarg Staropolanki” Małgorzata Agopsowicz-Weszka, kierownik sekcji marketingu Staropolanki, wyjaśnia: “Dokonaliśmy pewnej selekcji i sami wybraliśmy agencje, do których wysłaliśmy zapytania ofertowe (ale nie ogłaszając przetargu) z prośbą o przygotowanie scenariusza i kosztorysu spotu. Celem tych działań ma być oszacowanie ogólnych kosztów takiego przedsięwzięcia, jak również wyłonienie najciekawszego pomysłu dla kreacji spotu, po to aby móc to wykorzystać w przyszłości”.