Kraj

Redshoes przygotowała działania dla marki Lioven

Agencja reklamowa Redshoes jest odpowiedzialna za pomysł i realizację kampanii produktowej preparatu Lioven. Działania, które wystartują niebawem, będą miały formę...

Agencja reklamowa Redshoes jest odpowiedzialna za pomysł i realizację kampanii produktowej preparatu Lioven. Działania, które wystartują niebawem, będą miały formę akcji ambientowej. Kampania prowadzona będzie w ośmiu miastach.

Lioven to linia kosmetyków i suplementów diety na zmęczone nogi. Producentem jest firma Emo-Farm.

Na ulicach: Warszawy, Poznania, Trójmiasta, Krakowa, Wrocławia, Łodzi, Zabrza oraz Gliwic, rozdanych zostanie ponad 200 tys. bezpłatnych próbek preparatu Lioven. Kampania widoczna będzie też w internecie – pojawi się w kilkunastu portalach i serwisach o tematyce zdrowotnej. Powstała także strona internetowa preparatu. Kampanię internetową wspierać będą takie formy, jak: e-mailing, formy graficzne, artykuły sponsorowane.

Uzupełnieniem przekazu będą filmy wideo wyświetlane m.in. w serwisach YouTube, Wrzuta oraz działania offline’owe – plakaty i ulotki dostępne w aptekach i centrach handlowych. Drugi etap kampanii zaplanowany jest na koniec 2009 roku. Budżet kampanii nie został ujawniony. (PM)