M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Marta Konopka nowym szefem marketingu PKO BP

Serwis Dzienny | 24 września 2009, 06:45

Marta Konopka została nowym dyrektorem departamentu strategii marketingowej banku PKO BP. Marek Kłuciński, który pełnił tę funkcję od czasu swojego...

Marta Konopka została nowym dyrektorem departamentu strategii marketingowej banku PKO BP. Marek Kłuciński, który pełnił tę funkcję od czasu swojego powrotu do PKO BP rok temu (przez 9 miesięcy pracował w Banku Pocztowym, w którym udziały ma PKO BP) i łączył ją z obowiązkami rzecznika prasowego, nadal będzie pełnił obowiązki rzecznika, a jednocześnie dyrektora departamentu komunikacji i promocji (taką funkcję pełnił przed odejściem z PKO BP w 2007 r.).

Marta Konopka przez ostatnich kilka lat pracowała w firmie Xelion. Doradcy Finansowi (jej udziałowcami po połowie są Bank Pekao SA i Bank UniCredito Italiano), ostatnio jako dyrektor departamentu marketingu i produktów. (MB)

Czytaj więcej na temat: , , , , ,