Kraj

BROWARY BROK WSPIERAJĄ SPRZEDAŻ PIWA COOLER

Browary Brok otworzyły na okres letni (od 3 czerwca do końca sierpnia) sieć Cooler Beach Clubów, które mają wspierać sprzedaż...

Browary Brok otworzyły na okres letni (od 3 czerwca do końca sierpnia) sieć Cooler Beach Clubów, które mają wspierać sprzedaż piwa Cooler. Cooler Beach Cluby będą funkcjonować w 21 miejscach, głównie na Wybrzeżu, a także w Warszawie i Pile. Jak powiedziała Kinga Kobalczyk, public relations Browarów Brok, w tym roku Cooler nie będzie wpierany działaniami ATL, ale jedynie promocjami konsumenckimi i eventami w Cooler Beach Clubach. Cooler, który pojawił się na rynku w 1999 r. i obecnie sprzedawny jest w trzech smakach: Lemon, Cola i Pinacolada, jest liderem w segmencie piw smakowych z 1-proc. udziałem w ogólnym rynku piwa (dane za 2000 r. na podstawie informacji Grupy Żywiec). Najpoważniejszymi konkurentami Coolera w tym segmencie są piwa: Zip należące do Grupy Żywiec (udział 0,1 proc.) i Redds (0,1 proc., piwo wprowadzone na rynek w połowie ub.r.) należące do Kompanii Piwowarskiej. W ubiegłym roku Cooler był wspierany intensywną kampanią reklamową przygotowaną przez agencję TJ Partner. Dane dotyczące planowanego wzrostu sprzedaży Coolera w sezonie letnim, a także udział sprzedaży tego piwa w ogólnej sprzedaży Browarów Brok nie zostały ujawnione. W portfolio Browarów Brok są jeszcze m.in. piwa: Holsten Premium, Colt 45, Kanclerz i Wiking. (PR)