Portal O2.pl i sieć reklamy internetowej IDMnet stworzyły wspólną ofertę reklamową – pakiet zasięgowy AdRakieta. Jak twierdzą przedstawiciele obu firm, to pierwsza na polskim rynku oferta łącząca zasoby portalu i internetowej sieci reklamowej, gwarantująca miesięczne dotarcie do 16,3 mln osób, czyli prawie 98 proc. internautów (źródło: Megapanel PBI/Gemius, czerwiec 2009 r.) w Polsce. Pakiet będzie dostępny w sprzedaży od października.
Są w nim dostępne tradycyjne formaty reklamowe, takie jak: billboard, double billboard, rectangle i skyscraper, ale też mniej znane formaty, np. vstitial. Nowy pakiet umożliwia ponadto wykorzystanie pełnoekranowych nośników wideo.
– Stworzenie pakietu AdRakieta to ewenement na polskim rynku reklamy internetowej. AdRakieta umożliwia optymalizację kosztów dotarcia do jednego użytkownika i utrzymywanie cappingu bez dublowania odbiorców. Dzięki dostępności różnorodnych nośników ma ogromny potencjał w zakresie realizacji kampanii wizerunkowych i sprzedażowych – komentuje Anna Kaczmarska, członek zarządu IDMnet SA.
Michał Brański, członek zarządu spółki O2.pl, dodał, że pakiet AdRakieta ma zasięg porównywalny z ogólnopolskimi stacjami telewizyjnymi.
Kampanie z wykorzystaniem produktu AdRakieta będą realizowane za pośrednictwem biur sprzedaży IDMnet i O2.pl. (TWI)