Kraj

Volkswagen Bank direct powraca z projektem wizerunkowym

Volkswagen Bank direct w ciągu najbliższych tygodni przeprowadzi kolejną odsłonę swojej kampanii wizerunkowej pod hasłem "Dla wolnych zawodowców". Będzie ona...

Volkswagen Bank direct w ciągu najbliższych tygodni przeprowadzi kolejną odsłonę swojej kampanii wizerunkowej pod hasłem “Dla wolnych zawodowców”. Będzie ona emitowana m.in. w telewizji.

Pierwszą przeprowadził na wiosnę (od lutego). Obejmowała ona zasięgiem: telewizję (po raz pierwszy w historii banku), prasę (tygodniki, miesięczniki) oraz internet.

Jak twierdzą przedstawiciele banku, kampania odniosła skutek – zarówno jeśli chodzi o cele wizerunkowe, jak i sprzedażowe (bank odnotował ponad czterokrotny wzrost dynamiki sprzedaży, dzięki czemu znacząco zwiększył swoją bazę depozytową – obecnie klienci ulokowali w banku już ponad 1 mld zł).

Niestandardową jak na instytucje finansowe komunikację (patrz DS “MMP” z 28 stycznia br.) bank adresował do grupy osób niezależnych, realizujących swoje cele zawodowe i życiowe pasje oraz do wszystkich aspirujących do takiej postawy.

– Kampania “Dla wolnych zawodowców” zdecydowanie odbiegała od kampanii innych instytucji finansowych – pełnych procentów, gwiazdek i fontann pieniędzy. Właśnie w tej odmienności i nowatorskim podejściu upatrujemy jej skuteczności. Zachęceni sukcesem pierwszej odsłony na najbliższe tygodnie planujemy kolejną, by przypomnieć o atrakcyjnej ofercie Volkswagen Bank direct – zapowiada Jarosław Augustowski, dyrektor Volkswagen Bank direct.

Kreację reklam przygotowała agencja reklamowa Tippingpoint, planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Mindshare Polska. (MB)