Przetargi

Walk Group dla Marszu Różowej Wstążki

Agencja public relations Walk & Talk wygrała przetarg na koordynację działań komunikacyjnych tegorocznego Marszu Różowej Wstążki, który odbędzie się 10...

Agencja public relations Walk & Talk wygrała przetarg na koordynację działań komunikacyjnych tegorocznego Marszu Różowej Wstążki, który odbędzie się 10 października w Warszawie. Organizatorami eventu, który odbędzie się po raz jedenasty, są Avon Cosmetics Polska oraz Stowarzyszenie Amazonki Warszawa Centrum. Marsz jest organizowany w ramach kampanii “Avon kontra rak piersi”, której cele to promocja badań profilaktycznych oraz zbiórka funduszy na realizację programów edukacyjnych (do tej pory Avon Polska przekazał na nie ponad 11,5 mln zł).

Za kreację materiałów wspierających projekt odpowiada Walk The Line, a za produkcję eventu – Walk Production.

Do zadań agencji należą m.in.: odświeżenie wizerunku projektu, pozyskanie partnerów i patronów medialnych, kreacja wizualizacji projektu, organizacja eventu, komunikacja wewnętrzna oraz szeroka promocja wydarzenia.

Po raz pierwszy oprócz standardowych działań biura prasowego zaplanowane zostały akcje adresowane bezpośrednio do społeczności internetowych oraz mieszkańców Warszawy. Komunikacja kierowana jest do szerszej niż dotychczas grupy kobiet – 20+. Z myślą o nich w programie eventu znalazły się m.in. projekty fotograficzne. W jednym z namiotów na placu Zamkowym w Warszawie organizatorzy zaaranżują studio, w którym znani fotografowie: Tomek Sikora, Wojtek Wieteska i Kuba Dąbrowski, będą robić zdjęcia.

Ze zdjęć tych zostanie zmontowana fotograficzna mozaika, która następnie będzie eksponowana w widocznym miejscu w Warszawie, a także na specjalnej stronie internetowej. (MB)