Kraj

Starcom MediaVest chce inaczej zarządzać projektami branded content; Jarosz odchodzi z firmy

Strawberry Branded Content, firma zajmująca się strategiami branded content w grupie Starcom MediaVest (SMV), zmienia formułę funkcjonowania. Zmiana będzie polegała...

Strawberry Branded Content, firma zajmująca się strategiami branded content w grupie Starcom MediaVest (SMV), zmienia formułę funkcjonowania. Zmiana będzie polegała na bliższej niż dotychczas współpracy Strawberry z zespołami klienckimi.

– Cały czas szukamy najbardziej efektywnego modelu działania Strawberry w ramach naszej grupy. Widzimy, że najlepsze rezultaty przynosi bliska i bezpośrednia współpraca z menedżerami odpowiedzialnymi za obsługę marek naszych klientów. W takiej formule obie strony z korzyścią dla klientów mogą wymieniać się wiedzą podczas realizacji projektów – z jednej strony na temat konkretnych potrzeb brandów, a z drugiej – na temat możliwości realizacji kampanii branded content w mediach – mówi Beata Golubińska, wiceprezes ds. mediów w SMV.

Obowiązki konsultanta ds. branded content nadal będzie pełnić Beata Bacieczko, która przeszła do Strawberry ze Starcomu w momencie utworzenia departamentu – na początku 2008 r. Z firmą rozstanie się natomiast jej dyrektor zarządzający Grzegorz Jarosz. Na razie nie są znane jego dalsze plany zawodowe. (JD)