Kraj

Anna Barabasz, dyrektor marketingu Alma Market, odchodzi z firmy

Anna Barabasz, dyrektor marketingu sieci delikatesów Alma Market, odchodzi z firmy. Tym samym kończy swoją karierę w marketingu. Chce zajmować...

Anna Barabasz, dyrektor marketingu sieci delikatesów Alma Market, odchodzi z firmy. Tym samym kończy swoją karierę w marketingu. Chce zajmować się własną działalnością, m.in. prowadzeniem klubu muzycznego.

Nie wiadomo, kto ją zastąpi. Obecnie trwa rekrutacja na stanowisko dyrektora marketingu i PR Almy. Barabasz będzie prawdopodobnie pełnić swoje dotychczasowe obowiązki do czasu powołania jej następcy (do połowy października br.).

W Alma Market pracowała ok. półtora roku. Wcześniej była dyrektorem marketingu producenta słodyczy – firmy Wawel – oraz group brand managerem w Maspeksie Wadowice. Przez wiele lat była związana z agencją reklamową Art FM (obecnie Heads Advertising) należącą do Brokera FM, gdzie pełniła funkcję client service directora. (BG)