M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Komórka doradcza Starcomu będzie planować i kupować media

Serwis Dzienny | 28 września 2009, 06:45

Substance, komórka doradcza działająca w ramach Starcom MediaVest Group (SMVG), zaoferuje klientom obsługę mediową. Marka nie będzie już dedykowana wyłącznie...

Substance, komórka doradcza działająca w ramach Starcom MediaVest Group (SMVG), zaoferuje klientom obsługę mediową. Marka nie będzie już dedykowana wyłącznie konsultingowi, ale otrzyma tradycyjne kompetencje domu mediowego. Jak mówi Jakub Benke, CEO SMVG, Substance ma realizować kampanie dla reklamodawców, którym szczególnie zależy na strategicznym podejściu do komunikacji. Na tle marek mediowych na polskim rynku ma ją wyróżniać konkretna specjalizacja, wyrastająca z pierwotnego pozycjonowania.

- Bynajmniej nie zarzucamy idei doradztwa. Substance ma nadal działać jako butik strategiczny, ale oferujący także planning i buying mediowy. Połączenie takich kompetencji na pewno stanowi wyzwanie, ale widzę w nim zarówno merytoryczny jak i komercyjny potencjał. - mówi CEO SMVG.

Zespół Substance utworzono dwa lata temu. Zarządza nim Grażyna Godlewska. (JN)

Czytaj więcej na temat: , , ,