M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Lorenz promuje Nic Nac's przez marketing rekomendacji

Serwis Dzienny | 28 września 2009, 06:45

Firma Lorenz ruszyła z nową kampanią marketingu rekomendacji realizowaną przez agencję Streetcom dla marki Nic Nac's. Podstawowym narzędziem realizowanych działań...

Firma Lorenz ruszyła z nową kampanią marketingu rekomendacji realizowaną przez agencję Streetcom dla marki Nic Nac's. Podstawowym narzędziem realizowanych działań jest product seeding - wyselekcjonowana grupa konsumentów należących do Panelu Ekspertów Streetcom otrzymuje do testowania zestaw pełnowartościowych produktów wraz z próbkami dla znajomych.

W kampanii biorą udział kobiety i mężczyźni w wieku 19-29 lat, aktywni towarzysko i lubiący dobrą zabawę. 2300 ekspertów spełniających takie kryteria dostało zapas orzeszków dla siebie i swoich znajomych. W "Przewodniku Ambasadora", który znalazł się w paczce razem z produktami, eksperci mogą znaleźć szczegółowe informacje dotyczące kampanii i samych Nic Nac's.

Kampania offline wpierana jest również narzędziami internetowymi. Na stronie dedykowanej konkursowi uczestnicy mogą wziąć udział w specjalnym konkursie. Codziennie najciekawsze zdjęcia pokazujące, jak chrupanie Nic Nac's nakręca imprezę, nagradzane są kuponami o wartości 120 zł.

- Taka formuła konkursu pozwala na większe zaangażowanie uczestników i dynamiczny przebieg konkursu. Dzięki opcji "zachęć znajomego, żeby na Ciebie głosował" możemy również zwiększyć zasięg rekomendacji - mówi Matylda Szymalska, prezes zarządu Streetcom.

Firma Lorenz-Snack World jest poza Nic Nac's właścicielem takich marek jak Crunchips, Naturals i Lajkonik.

- Wykorzystanie innowacyjnych narzędzi takich jak marketing rekomendacji jest zgodne ze strategią naszej firmy. Stawiamy na nowoczesność i dostrzegamy zmiany zachodzące w marketingu, nowe podejście do klienta i potrzebę bezpośredniego dialogu z nim - mówi Ziemowit Walczak, kierownik marketingu Lorenz. (JP)

Czytaj więcej na temat: , , , , , , ,