Przetargi

Dwie agencje w konkursie na strategię Helleny; Wide Open stworzy serwis WWW marki

Spółka Jutrzenka Colian prowadzi przegląd ofert dotyczący opracowania kompleksowej strategii reklamowej napojów marki Hellena. Firma rozmawia z dwiema agencjami -...

Spółka Jutrzenka Colian prowadzi przegląd ofert dotyczący opracowania kompleksowej strategii reklamowej napojów marki Hellena. Firma rozmawia z dwiema agencjami – jedną z nich jest Opus B, z którą marketer współpracuje od 2008 r., nazwy drugiej przedstawiciele firmy nie ujawniają. Lista firm jest już zamknięta. Konkurs ma zostać rozstrzygnięty w przyszłym tygodniu.

Ponadto Jutrzenka Colian rozstrzygnęła przetarg na realizację serwisu internetowego marki Hellena, który stworzy agencja interaktywna Wide Open z Poznania. To kolejna realizacja tej agencji dla Grupy Jutrzenka. Do tej pory Wide Open zrealizowało serwisy marek: Goplana, Grześki, Appetita oraz przeznaczony dla kobiet serwis rozrywkowy Czekoterapia. Witryna Helleny ma zostać uruchomiona w tym roku.

Wszystkie działania są związane z odświeżaniem wizerunku marki Hellena (pisaliśmy o tym w DS “MMP” z 23 marca br.). W ostatnim czasie odświeżono m.in. logotyp i etykiety napojów. (TWI)