Marka Tymbark (Grupa Maspex Wadowice) rozpoczęła konsumencką akcję promocyjną swoich produktów na rynku brytyjskim. Promocja skierowana jest do mieszkańców Wielkiej Brytanii. Celem działań jest budowanie świadomości i wizerunku marki Tymbark na rynku brytyjskim oraz zachęcenie do spróbowania produktu.
Akcja promocyjna oparta jest na mechanice free prize draw. Na zwycięzców czekają atrakcyjne nagrody: samochód Alfa Romeo Mito (nagroda główna), trzy skutery Vespa oraz 200 nagród dodatkowych w postaci iPodów Shuffle. Aby wziąć udział w promocji, należy wysłać SMS-em unikalny kod znajdujący się pod naklejką promocyjną lub wpisać go na stronie www.tymbarkjuice.com. Uczestnik promocji od razu zostanie poinformowany, czy wygrał nagrodę, czy nie – za pomocą SMS-a zwrotnego lub komunikatu na stronie. Zwycięzca nagrody głównej będzie wyłoniony spośród wszystkich nadesłanych zgłoszeń.
W ramach komunikacji promocji agencja IQ Marketing przygotowała key visual, kreację reklam prasowych, strony internetowej oraz materiałów POS dostępnych w handlu tradycyjnym i sieciach handlowych.
Maspex już od kilku lat oferuje na rynku brytyjskim marki Tymbark i Kubuś. Wcześniejsza kampania promująca soki Tymbark w Wielkiej Brytanii była prowadzona na początku września ubiegłego roku. Realizowała ją agencja Opus B. W największych miastach Wielkiej Brytanii: Londynie, Birmingham, Manchesterze i Liverpoolu, pojawiły się citylighty promujące egzotyczne smaki soków Tymbark z linii Owoce Świata. Markę promowało hasło “Jungle’s next door”. (TW)