Kraj

Tymbark ponownie promuje się w Wielkiej Brytanii

Marka Tymbark (Grupa Maspex Wadowice) rozpoczęła konsumencką akcję promocyjną swoich produktów na rynku brytyjskim. Promocja skierowana jest do mieszkańców Wielkiej...

Marka Tymbark (Grupa Maspex Wadowice) rozpoczęła konsumencką akcję promocyjną swoich produktów na rynku brytyjskim. Promocja skierowana jest do mieszkańców Wielkiej Brytanii. Celem działań jest budowanie świadomości i wizerunku marki Tymbark na rynku brytyjskim oraz zachęcenie do spróbowania produktu.

Akcja promocyjna oparta jest na mechanice free prize draw. Na zwycięzców czekają atrakcyjne nagrody: samochód Alfa Romeo Mito (nagroda główna), trzy skutery Vespa oraz 200 nagród dodatkowych w postaci iPodów Shuffle. Aby wziąć udział w promocji, należy wysłać SMS-em unikalny kod znajdujący się pod naklejką promocyjną lub wpisać go na stronie www.tymbarkjuice.com. Uczestnik promocji od razu zostanie poinformowany, czy wygrał nagrodę, czy nie – za pomocą SMS-a zwrotnego lub komunikatu na stronie. Zwycięzca nagrody głównej będzie wyłoniony spośród wszystkich nadesłanych zgłoszeń.

W ramach komunikacji promocji agencja IQ Marketing przygotowała key visual, kreację reklam prasowych, strony internetowej oraz materiałów POS dostępnych w handlu tradycyjnym i sieciach handlowych.

Maspex już od kilku lat oferuje na rynku brytyjskim marki Tymbark i Kubuś. Wcześniejsza kampania promująca soki Tymbark w Wielkiej Brytanii była prowadzona na początku września ubiegłego roku. Realizowała ją agencja Opus B. W największych miastach Wielkiej Brytanii: Londynie, Birmingham, Manchesterze i Liverpoolu, pojawiły się citylighty promujące egzotyczne smaki soków Tymbark z linii Owoce Świata. Markę promowało hasło “Jungle’s next door”. (TW)