Kraj

Axel Springer łączy w regionach struktury reklamowe prasy i internetu

Z początkiem października Axel Springer Polska łączy w regionach struktury reklamowe dzienników, magazynów i internetu. Dyrektorem zintegrowanych struktur regionalnych został...

Z początkiem października Axel Springer Polska łączy w regionach struktury reklamowe dzienników, magazynów i internetu. Dyrektorem zintegrowanych struktur regionalnych został Piotr Łuszczek, dotychczasowy dyrektor działu sprzedaży regionalnej biura reklamy prasy codziennej, a Beata Kowalczyk odpowiedzialna za sprzedaż regionalną w magazynach została szefem oddziału warszawskiego.

Oddziały będą odpowiedzialne za sprzedaż reklamową w regionach wszystkich produktów wydawnictwa oraz “Dziennika Gazety Prawnej” na mocy podpisanej z wydawnictwem Infor Biznes umowy o współpracy reklamowej.

– Stawiamy na synergię działań sprzedażowych w regionach. To kolejny krok po uruchomieniu sprzedaży nowych pakietów dziennikowo-magazynowych typu press power, który pozwoli nam działać efektywniej oraz zwiększyć nasz udział w rynku – mówi Jerzy Karwelis, chief marketing officer w Axel Springer Polska.

Wydawnictwo ma obecnie 10 regionalnych biur reklamy. Znajdują się one: w Warszawie, Katowicach, Poznaniu, we Wrocławiu, w Łodzi, Gdańsku, Krakowie, Bydgoszczy, Szczecinie i Zielonej Górze. (AMS)